Berita Terbaru :

Jom Baca!!!

Followers

Ayyuha al-Syabab


"Sudut yang paling merbahaya sekali dalam sesuatu umat yang sedang membangun-terutama di ketika masih dalam peringkat permulaan kebangkitan ialah lahirnya berbagai corak fikrah dan pegangan, pelbagai seruan, bermacam-macam program, pelbagai langkah dan cara yang bersimpang siur di samping lahirnya begitu banyak orang-orang yang berlagak penganjur dan pemimpin.

Semua itu hanya memecah belahkan tenaga serta mencerai beraikan kekuatan yang sedia ada lalu mengendalakan tercapainya segala matlamat yang dituju.

Menyedari hal inilah maka suatu kajian terhadap segala fikrah tadi serta suatu analisa perbandingan di antaranya merupakan suatu persoalan yang asasi yang mesti dilakukan oleh setiap orang yang benar-benar inginkan reformasi"

-hassan al-banna-

Monday, August 6, 2012

Video Seorang Gadis Melahirkan Anak Semasa Berjalan



Video Seorang Gadis Melahirkan Anak Semasa Berjalan


Seorang gadis remaja dari sebuah daerah Bağcılar Istanbul Turki telah melahirkan anaknya ketika berjalan!


Kejadian ini telah dirakamkan oleh CCTV pengawas lalulintas di sebatang jalan di daerah tersebut. Umur gadis tersebut dalam lingkungan 16 tahun.


Menurut sumber, gadis dan ibu bapanya dalam perjalanan ke hospital..Namun dalam perjalanan ke hospital , bayi tersebut entah macammana  terkeluar  dari rahim si gadis tersebut. Panik! bayi tersebut di tinggal begitu saja di tepi jalan dengan keadaan masih berlumuran darah.


Mujur bayi tersebut di jumpai seorang pemuda yang kebetulan lalu di jalan tersebut. Lantas meminta bantuan penduduk tempatan dan membuat laporan kepada pihak Polis.


Sejurus kemudian polis datang dan membawa bayi itu ke hospital berdekatan, untuk diberikan rawatan. Berdasarkan sumber dari saksi dan warga tempatan, pihak Polis boleh mencari orang tua dari bayi tersebut dan langsung diminta keterangan. Keadaan bayi tersebut saat ini dalam keadaan baik dan sihat di hospital.


Jom lihat video di bawah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Pakatan Rakyat 2

Popular Posts

Mutiara Kata

"...... makanan semanis dan selazat ini bukan dibuat daripada wang ayah dan ibumu. Kenyangkan perut rakyatmu dengan makanan ini sebelum engkau mengenyangkan perutmu"

Khalifah Umar bin Khatab

Alexa Internet

There was an error in this gadget

Blog Archive